Mediablocks introduceert per in 1 september een all in one support oplossing. De bedoeling van deze service is de support van uw website, klantenservice en of beheer uit handen te nemen zodat u zit vooral kunt richten op het uitvoeren van werkzaamheden in uw bedrijf.

Hoe werkt het All In One Support Oplossing

Medewerkers zullen namens u uw klant op hun wenken bedienen. Door een benadering met empathie zal uw klant het gevoel krijgen dat hij bijzonder is als klant. Zo houden wij van Mediablocks van een persoonlijke benadering. Dus geen nummertjes, maar gevoel geven dat uw klant bijzonder is. Medewerkers van Mediablocks zullen de klant als eerste spreken. Door het maken van de juiste documentatie en eventuele persoonlijke training kunnen onze medewerkers uw klanten op top niveau helpen. Om uw support door ons te laten uitvoeren hebben wij een stappenplan gemaakt om zo een vlekkeloze integratie te garanderen.

Aanmelden En Stappenplan

1. U meld zich aan via het Contactformulier.
2. Wij nemen contact met u op voor het plannen van een intake gesprek.
3. Intake gesprek waar uw wensen kenbaar worden gemaakt aan ons
4. Start met integratie
5. Volledige All In One Support Oplossing actief.

Mediablocks heeft altijd de intentie om op lange termijn te kijken. Door een langtermijnvisie kunnen alle details tot in de puntjes geregeld en verzorgd worden. Door ons scherp tarief is het juist aantrekkelijk om zo snel mogelijk gebruik te maken van de oplossingen van Mediablocks. Is het nu telefoonsupport, E-mail of het beantwoorden van berichten van klanten op Whatsapp? Wij draaien onze handen er niet voor om. Ook hebben wij de mogelijkheid om samen met u te kijken naar het beheer van uw Socialmedia. De kosten van de All In One Support Oplossing is afhankelijk de wensen en eisen die u stelt.

Voor telefoon support zullen wij u de beschikking geven over een eigen 085 nummer waar u uw lijnen naar kunt doorverbinden. Onze medewerkers zullen de telefoon beantwoorden met uw bedrijfsnaam. Even te druk? Dan schakelt u gewoon uw lijn naar ons door. Wij zullen nadat wij iemand te woord hebben gestaan gelijk een email sturen over het betreffende contact. Het is vervolgende aan u om de klant te helpen en eventueel te zoeken naar een oplossing.

Ons maatwerk is sterk. Meer overtuiging nodig? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Momenteel draaien wij een pilot bij Spoedteststraat.nl